Aanmelden / activeren van een gebruiker voor klussen |
Top Vorige Volgende |
Het werken met de klusmodule start zodra uw organisatie een aanvraag krijgt voor de uitvoer van een bepaalde klus.
Dit kunnen bijvoorbeeld werkzaamheden in een tuin zijn waarvoor u een bepaalde klusser in dienst voor heeft.
Om dit traject op te pakken kunt u naar de klusmodule gaan en vevolgens naar het tabblad nieuw.
Dit gaat als volgt:
Service / Klussen > opdrachten
Wanneer u hier vervolgens op tovoegen klikt krijgt u het onderstaande scherm:
Middels koppelen krijgt u het onderstaande scherm. Dit is hetzelfde scherm als bij het normale aanmelden van deelneemrs (zoals beschreven onder het hoofdstuk algemeen).
Hier voert u de betreffende gegevns van de hulpvrager in, waarna u op controleer dubbele waarden klikt. Vervolgens wordt gecontroleerd of de betreffende persoon al in het systeem zit.
Wanneer u op controleer dubbele waarden klikt krijgt u een overzicht van bestaande gebruikers in uw systeem. Zoals hieronder.
Staat de gebruiker er tussen dan selecteert u deze en vult u bij de dienst klussen de datum van de aanmelding in. Op deze manier kan de gebruiker de klusmodule gebruiken (het kan ook zijn dat de datum al staat ingvuld dan hoeft u alleen op OK te klikken.
Staat de gebruiker er niet in dan klikt u op sluiten. Op deze manier maakt u een nieuwe gebruiker aan en vervolgens voert u ook voor deze deelnemer bij de dienst klussen de datum in.
|