Hoe krijg ik een overzicht van al mijn hulpvragen ? |
Top Vorige Volgende |
Via hoofdmenu Clientvolg, submenu Ouderenadviseurs/Medewerkers en submenu Hulpvragen krijgt u het onderstaande scherm.
Hierin kunt u naar hulpvragen zoeken. Vanuit het menu kunt u ook de hulpvragen openen en de status van een hulpvraag veranderen.
U kunt nu uw eigen medewerker-code invoeren links beneden in het scherm en alle openstaande hulpvragen zullen getoond worden. Via Status(2) kunt u de acties zien die alleen die status hebben. De afgesloten acties zijn zichtbaar via de tab Alle.
Verder ziet u dat er 4 tabbladen in dit scherm zijn.
1) Op medewerker / hulpvraag: hiermee zoekt u per medewerker naar hulpvragen met een door u geselecteerde status.
2) Op hulpvraag: hier hoeft u niet een bepaalde medewerker te selecteren (eigenlijk idem 1)
3) Op gebruikersnummer: hier kunt u zien welke hulpvraag bij welk gebruikersnr hoort.
4) Op gebruikersnaam: hier kunt u aan de hand vangebruikersnamen zoeken welke hulpvragen hierbij horen.
|