Hoe krijg ik een overzicht van al mijn hulpvragen ?

Top  Vorige  Volgende

Via hoofdmenu Clientvolg, submenu Ouderenadviseurs/Medewerkers en submenu Hulpvragen krijgt u het onderstaande scherm.

 

Hierin kunt u naar hulpvragen zoeken. Vanuit het menu kunt u ook de hulpvragen openen en de status van een hulpvraag veranderen.

 

clip0024

 

U kunt nu uw eigen medewerker-code invoeren links beneden in het scherm en alle openstaande hulpvragen zullen getoond worden. Via Status(2) kunt u de acties zien die alleen die status hebben. De afgesloten acties zijn zichtbaar via de tab Alle.

 

Verder ziet u dat er 4 tabbladen in dit scherm zijn.

 

1) Op medewerker / hulpvraag: hiermee zoekt u per medewerker naar hulpvragen met een door u geselecteerde status.

 

2) Op hulpvraag: hier hoeft u niet een bepaalde medewerker te selecteren (eigenlijk idem 1)

 

3) Op gebruikersnummer: hier kunt u zien welke hulpvraag bij welk gebruikersnr hoort.

 

4) Op gebruikersnaam: hier kunt u aan de hand vangebruikersnamen zoeken welke hulpvragen hierbij horen.