Hoe zoek ik een deelnemer met een hulpvraag op?

Top  Vorige  Volgende

Er zijn twee methodes om te zoeken naar deelnemers.

 

Optie 1

 

Via hoofdmenu Clientvolg, submenu Ouderenadviseurs/Medewerkers en submenu Hulpvragen krijgt u het onderstaande scherm.

clip0038

 

Hier kunt u onderin kiezen welke status de hulpvraag moet hebben. U kunt via het tabblad Op Gebruikersnaam de de betreffende client op alfabetische volgorde kunt vinden.

 

Mocht u op deze manier niet u deelnemer vinden dan is er nog een tweede optie die hieronder staat beschreven.

 

Optie 2

 

Kies voor Deelnemers, Deelnemers en onderstaand scherm zal verschijnen:

 

_img33

 

Via de Tabbladen kunt u bepalen hoe u de deelnemers wilt zoeken Klik bijvoorbeeld Op Naam en alle actieve deelnemers zullen gesorteerd op naam op het scherm verschijnen.

 

Uitleg over de tabbladen.

 

 

Tabblad        Op gebruiker : Alle actieve deelnemers gesorteerd op gebruikersnummer

Op naam : Alle actieve deelnemers gesorteerd op gebruikersnaam

Op adres : Alle actieve deelnemers gesorteerd op adres

Op Route/volgnr : Alle actieve deelnemers gesorteerd op route/volg nr

Op vestiging/gebruiker : Alle actieve deelnemers gesorteerd op  vestiging/gebruiker

Alle op nummer : Alle actieve / niet actieve deelnemers gesorteerd op gebruikersnummer

Alle op naam : Alle actieve / niet actieve deelnemers gesorteerd op gebruikersnaam

Abvo : Alle actieve Abvo deelnemers gesorteerd op advertentie nr

AC : Alle actieve/niet-actieve activiteiten

Nadat u een keuze heeft gemaakt uit een van de tabbladen, kunt u direct een naam/nummer intypen om te zoeken of op F2 drukken.

 

Als u op F2 drukt of u maakt gebruik van de knop F2=zoeken dan krijgt u dit venster te zien.

 

f2 zoek op naam of f2 zoek op nummer

 

Vul hier de naam in van de deelnemer en druk op OK. Het zoekscherm is gerelateerd aan het tabblad welke geselecteerd is. Als u het tabblad Op gebruiker kiest dan zal een gebruikersnummer ingevuld moeten worden.

 

Komt er geen zoek resultaat dan kan het zijn dat de deelnemer niet actief is voor de dienst of geen actieve hulpvraag heeft, ga dan naar de tab Alle op naam of Alle op nummer en voer de handelingen nog eens uit.

 

Druk je op Wijzigen of dubbelklik dan kom je in de gebruikerskaart. Hier is voor Clientvolg clienten een ClientVolg Tab aangemaakt waarmee de hulpvragen geraadpleegd kan worden±

TabClientvolg