Algemeen

Top  Vorige  Volgende

In MVOWIN zit het Clientvolg hoofdmenu. Dit menu zorgt ervoor dat u hulpvragen van u deelnemers kunt bijhouden. Daarnaast kunt u ook hulpvragen bijhouden van niet deelnemers.

 

Het hoofdmenu clientvolg heeft 1 submenu Ouderenadviseurs/ medewerkes waaraan wederom 5 submenu's zijn verbonden. Dit zijn:

 

1.Hulpvraag invoeren: hier voert u een hulpvraag in.
2.Hulpvragen: hier kunt u hulpvragen per medewerker en status opvragen.
3.Acties: hier kunt uw acties van u medewerkers raadplegen (zowel openstaande als afgesloten acties).
4.Stamgegevens: hier vult u basisgegevens in om tot een efficiente werking van clientvolg te komen (bijv medewekers of organisaties waar aan doorverwezen kan worden).
5.Overzichten: hier kunt u overzichten maken van medewerkers en deelenemrs dit kan ook naar excel worden gestuurd.

 

De essentie van clientvolg is dat u hulpvragen van uw deelnemers registreert en deze koppelt aan acties die u medewerkers uitvoeren. Hierdoor bouwt u een dosier op voor uw deelnemers. Daarnaast voorziet u uw medewerkers met duidelijke overzichten waar ze hulp moeten bieden.

 

Hieronder vindt u een screenshot van het menu.

 

clip0022

 

De handleiding voor clientvolg bestaat uit de volgende opbouw.

 

1) Invoeren: in dit hoofdstuk staat beschreven hoe u gegevens / hulpvragen registreert

2) Zoeken: hier staat beschreven hoe u bepaalde overzichten krijgt

3) Printen: hier staat beschreven hoe u gegevens van uw deelnemers kunt printen

4) Urenregistratie: beschrijving voor de registratie van uren

5) Management informatie van Clientvolg: deze sectie beschrijft hoe u management informatie kunt opvragen over u clientvolg gebruikers.