Algemeen |
Top Vorige Volgende |
In MVOWIN zit het Clientvolg hoofdmenu. Dit menu zorgt ervoor dat u hulpvragen van u deelnemers kunt bijhouden. Daarnaast kunt u ook hulpvragen bijhouden van niet deelnemers.
Het hoofdmenu clientvolg heeft 1 submenu Ouderenadviseurs/ medewerkes waaraan wederom 5 submenu's zijn verbonden. Dit zijn:
De essentie van clientvolg is dat u hulpvragen van uw deelnemers registreert en deze koppelt aan acties die u medewerkers uitvoeren. Hierdoor bouwt u een dosier op voor uw deelnemers. Daarnaast voorziet u uw medewerkers met duidelijke overzichten waar ze hulp moeten bieden.
Hieronder vindt u een screenshot van het menu.
De handleiding voor clientvolg bestaat uit de volgende opbouw.
1) Invoeren: in dit hoofdstuk staat beschreven hoe u gegevens / hulpvragen registreert 2) Zoeken: hier staat beschreven hoe u bepaalde overzichten krijgt 3) Printen: hier staat beschreven hoe u gegevens van uw deelnemers kunt printen 4) Urenregistratie: beschrijving voor de registratie van uren 5) Management informatie van Clientvolg: deze sectie beschrijft hoe u management informatie kunt opvragen over u clientvolg gebruikers.
|