Hoe voer ik een hulpvraag in ? |
Top Vorige Volgende |
Uw organisatie krijgt een hulpvraag binnen. Deze hulpvraag kan uit een viertal situaties bestaan. Dit zijn de volgende:
Voor het invullen van de hulpvraag doet u het volgende:
Via het hoofdmenu Clientvolg, submenu Ouderenadviseurs/Medewerkers, Hulpvraag invoeren zal onderstaand scherm verschijnen:
Hier registreert u uw hulpvragen:
Uitleg van de velden:
Datum: Hier wordt de datum vastgelegd waarop de hulpvraag is toegevoegd.
Korte Omschrijving: Een korte omschrijvig van de hulpvraag.
Soort hulpvraag: Hier kan een tabel geraadpleegd worden met daarin soorten Hulpvragen.
Wijze aanmelding: Hierin verschijnt een table met een aantal manieren van aanmelding
Client is doorverwezen: Als hier een vinkje wordt gezet zal het systeem vragen door wie deze hulpvraag is doorverwezen. Dit komt overeen met de situatie 1 en 2. Op deze manier registreert het systeem dus ook dat u een contactmoment heeft gehad.
Medewerker: Medewerker die verantwoordelijk is voor de hulpvraag. In de stamgegevens (clientvolg, Ouderenadviseurs/Medewerkers, stamgegevens) kunt u medewerkers toevoegen.
Terreinen: Hier kan men 1 of meerdere terreinen (gebieden waar de hulpvraag op gericht is) vastleggen.
Memo: Tot 3 A4'tjes memo kan hier ingevoerd worden.D is dus aanvullende informatie voor de medewerker.
Doelstellingen*: Dit is niet opgenomen in de screenshot, maar is een module die extra kan worden aaneschaft.
Hulpvraag aan een Client koppelen: Als dit wordt aangevinkt verschijnt het aanmelden deelnemer scherm. Op deze manier wordt er zeer snel gecontroleerd of deze client/deelnemer reeds bekend is in het systeem. Is dat niet het geval dan kan in dit scherm een client ingevoerd worden. Het invoeren van een onbekende client vindt u onder de sectie hoe meld ik een deelnemer aan? Wanneer u dit dus niet aanvinkt heeft u een anonieme hulpvraag (situatie 1).
Plaats: Indien een hulpvraag niet aan client wordt gekoppeld kan hier de plaats ingevoerd worden, voor de telling van anonieme hulpvragen per plaats.
Vervolg Actie invoeren: Als dit wordt aangevinkt kan een vervolgactie (bijvoorbeeld een afspraak voor een huisbezoek) ingevoerd worden.
|