Hoe werkt de module relatiebeheer? |
Top Vorige Volgende |
Via het hoofdmenu relaties komt u in de onderstaande submenu's.
Bij stamgegevens zit nog de volgende submenu's
Relatie beheer is als volgt opgebouwd.
Deze sectie behandeld eerst de invoer van rollen daarna van personen en als laatste van relaties.
Aan een persoon kunnen meerdere rollen worden toegekend en een persoon kan vervolgens bij meerdere relaties actief zijn.
A) Invoer van de rollen, mailingen en categoriën
Via relatiebeheer >> stamgegevens >> rollen omt u in het onderstaande scherm.
Middels toevoegen kunt u een nieuwe rol aanmaken. Daarnaast kunt u nog een verdere uitsplitsing maken op subrol te klikken.
Het aanmaaken an mailinggroepen en categoriën gaat op dezelfde manier.
B) Toevoegen van een persoon
Via relatiebeheer >> personen en dan de button toevoegen komt u in het onderstaande scherm terecht.
Hier kunt uiteraard alle gegevens van de betreffende persoon vastleggen. Daarnaast ziet u in de groene en rode omringde velden welke rollen en mailingen aan een persoon kunnen worden gekoppeld.
C) Toevoegen van een relatie Via relatiebeheer >> relaties kunt u organisaties toevoegen in uw relatiebeheer. U krijgt dan het onderstaande scherm.
Hier kunt u middels toevoegen een relaties / organisatie / gemeente / et. invoegen.
U krijgt dan het volgende scherm.
Zoals u ziet heeft dit menu verschillende tabbladen. Op ieder tabblad kunt u daar waar u wenst relevante informatie vastleggen.
|