Hoe werkt de module relatiebeheer?

Top  Vorige  Volgende

Via het hoofdmenu relaties komt u in de onderstaande submenu's.

 

clip0077

 

Bij stamgegevens zit nog de volgende submenu's

 

clip0078

 

Relatie beheer is als volgt opgebouwd.

 

1.Bij de relaties kunt u organisaties invoeren waar u mee samenwerkt.
2.Bij de personen kunt u gegevens van werknemers, doctoren, huisartsen, vrijwilligers etc. invoeren. Hieruit volgt ook direct de volgende dimensie bij relatiebheer nl. de rollen.
3.Rollen kunt u invullen onder stamgegevens >> rollen.
4.Verder kunt u met categoriën en mailing er voor zorgen dat u bepaalde communicatiegroepen kunt aanmaken.

 

Deze sectie behandeld eerst de invoer van rollen daarna van personen en als laatste van relaties.

 

Aan een persoon kunnen meerdere rollen worden toegekend en een persoon kan vervolgens bij meerdere relaties actief zijn.

 

 

A) Invoer van de rollen, mailingen en categoriën

 

Via relatiebeheer >> stamgegevens >> rollen omt u in het onderstaande scherm.

 

clip0079

Middels toevoegen kunt u een nieuwe rol aanmaken. Daarnaast kunt u nog een verdere uitsplitsing maken op subrol te klikken.

 

Het aanmaaken an mailinggroepen en categoriën gaat op dezelfde manier.

 

B) Toevoegen van een persoon

 

Via relatiebeheer >> personen en dan de button toevoegen komt u in het onderstaande scherm terecht.

 

Hier kunt uiteraard alle gegevens van de betreffende persoon vastleggen. Daarnaast ziet u in de groene en rode omringde velden welke rollen en mailingen aan een persoon kunnen worden gekoppeld.

clip0080

 

C) Toevoegen van een relatie

Via relatiebeheer >> relaties kunt u organisaties toevoegen in uw relatiebeheer. U krijgt dan het onderstaande scherm.

clip0081

 

Hier kunt u middels toevoegen een relaties / organisatie / gemeente / et. invoegen.

 

U krijgt dan het volgende scherm.

 

Zoals u ziet heeft dit menu verschillende tabbladen. Op ieder tabblad kunt u daar waar u wenst relevante informatie vastleggen.

clip0083